Pridobite bon za 10 €

Registrirajte se na naši strani in podarimo vam bon za 10 €. Bon lahko izkoristite pri nakupu nad 100 €.

REGISTRIRAJTE SE TUKAJ

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Bikebrothers.si določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje Kolesarski d.o.o., Drožanjska cesta 103, 8290 Sevnica. Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Bikebrothers.si (v nadaljevanju spletna trgovina) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo podjetje Kolesarski d.o.o., Drožanjska cesta 103, 8290 Sevnica (v nadaljevanju ponudnik). Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.

Ponudnik in kupec medsebojne obveznosti pri nakupih preko spletne trgovine urejata s temi splošnimi pogoji. Vsak uporabnik storitve spletne trgovine ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku ter ga dobi preko elektronske pošte. Uporabnik je s tem dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal samo on oziroma oseba, ki je pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

PODATKI O PONUDNIKU

Naziv: Kolesarski, trgovina in storitve d.o.o.
Naslov: Drožanjska cesta 103, 8290 Sevnica
E-pošta: info@bikebrothers.si
Identifikacijska št. za DDV: SI74288482
Matična številka: 3680118000
SRG: Okrožno sodišče Krško, opr. št. 2010/1467
Osnovni kapital: 7.500,00 EUR
Banke in poslovni računi:
Banka Intesa Sanpaolo d.d., IBAN: SI56 1010 0004 7658 908

PLAČILNA METODA

Plačilo po predračunu – Preverili bomo dobavljivost izdelka ter na vaš elektronski naslov poslali predračun z vsemi podatki. Po plačilu predračuna in prejemu kupnine na naš poslovni račun bo blago odposlano na vaš naslov za dostavo.

Vse do popolnega plačila izdelkov iz posameznega naročila ostanejo naročeni izdelki v lasti ponudnika, tudi če so že bili dostavljeni kupcu. V primeru neplačila oz. nepopolnega plačila ima ponudnik tudi alternativno pravico ter od kupca zahtevati vračilo izdelka v brezhibnem stanju.

Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papir), ki sodi ob garancijskem listu veljaven dokaz za reklamacijo oz. servisni poseg.

CENE V SPLETNI TRGOVINI

Vse cene so v EUR. Cene vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do preklica. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Navedene cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini in se lahko razlikujejo od cen v maloprodaji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA TER VRAČILO BLAGA

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od dobave blaga podjetju pisno na elektronski naslov info@bikebrothers.si sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov info@bikebrothers.si. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu, pri čemer sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino takoj ko je mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejetja sporočila o odstopu od pogodbe in vračilu izdelka. Kupec mora blago vrniti na naslov: Kolesarski d.o.o., Drožanjska cesta 103, 8290 Sevnica. 

Zgolj vračilo prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe brez posebnega sporočila/izjave o odstopu ne šteje za odstop od pogodbe. Prav tako kot odstop od pogodbe v skladu z ZVPot ne šteje zgolj zavrnitev sprejema blaga sama po sebi.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo.

Obrazec za vračilo blaga je na voljo tule.

GARANCIJA

Vsi izdelki v prodaji v spletni trgovini imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca, če jo le ta daje in je po zakonu obvezna ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na najbližjega pooblaščenega serviserja. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen izdelku. Garancija praviloma ne velja za potrošni material, baterije, itd. Garancijo se uveljavlja s kopijo računa in garancijskim listom. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo na servisu odpravili brezplačno. Servis za izdelke izven garancije je zagotovljen za obdobje 5 let, če z zakonom ni drugače določeno.

Garancija preneha veljati pri:
  • neupoštevanju navodil za uporabo,
  • popravila, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
  • vgraditve neoriginalnih sestavnih delov izdelka,
  • malomarnem ravnanju z izdelkom,
  • poškodbah, nastalih zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe,
  • nepravilni vgradnji.
V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z garancijo in pooblaščenimi servisi, se lahko obrnete na info@bikebrothers.si.

STVARNA NAPAKA

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:odpravi napako na blagu ali
vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
vrne plačani znesek.V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

DOBAVNI ROK

Spletna trgovina želi čim bolj ustreči željam vseh naših kupcev, zato vam za pakiranje in dostavo kupljenega blaga v Republiki Sloveniji zaračunamo enotno ceno, ki znaša 5 EUR za posamezno naročilo. Poštnino za pošiljke v tujino zaračunavamo po ceniku Pošte Slovenije. Pri nakupu v vrednosti nad 200 EUR je dostava v Republiki Sloveniji brezplačna, razen za izdelke, ki so težji od 20 kg poštnina znaša 10 EUR, in za izdelke težje od 50 kg za katere poštnina znaša 20 EUR. Koles ne pošiljamo preko dostavne službe. Sestavljena in servisirana kolesa lahko naročite preko spletne trgovine, prevzamete pa jih lahko le osebno oz. po dogovoru.

Dostava poteka preko dostavne službe od ponedeljka do petka. Ob sobotah, nedeljah in praznikih ni dostave.

Če je izdelek na zalogi znaša dobavni rok največ dva delovna dneva od prejetja kupnine na naš transakcijski račun. Če izdelka ni na zalogi bo kupec v roku enega delovnega dne obveščen po elektronski pošti.

REKLAMACIJE PREJETIH POŠILJK

Prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti osebe dostavne službe. Vse kasnejše reklamacije poškodbe blaga, dostavna služba upošteva le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi Kolesarski d.o.o. ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, ki ga je dostavljalec dolžan podpisati.

V primeru poškodbe nam v vednost pošljite sporočilo na naš elektronski naslov info@bikebrothers.si. Kupec ima pravico zamenjati blago kupljeno v roku 15 dni po 46b. členu ZVPot.


VARNOST

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Kupec je sam odgovoren za dostop do svojega sistema in bo tudi sam poskrbel za varovanje svojih uporabniških podatkov in gesel. Kupec jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.

PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004). Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani Bikebrothers.si bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije. Pogodba o nakupu oz. predračun bo v elektronski obliki shranjen pri ponudniku še dve leti po njegovi izdaji. Kupec lahko za dvojnik predračuna zaprosi preko elektronske pošte info@bikebrothers.si.

KOMUNIKACIJA

Obvestila o mesečnih akcijah in reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil ter obvestil o mesečnih akcijah, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takšnem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Vse specifikacije posameznih izdelkov se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Možne so napake pri objavi.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@bikebrothers.si ali po klasični pošti na naslov: Kolesarski d.o.o., Drožanjska cesta 103, 8290 Sevnica.
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru potrošniškega spora, vas obveščamo, da v skaldu z 32. členom ZIsRPS ne priznavamo nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.

POSTOPEK NAROČILA

IZBIRA IZDELKA

Uporabnik lahko izbira med izdelki, ki so na voljo v spletni trgovini in so na zalogi in jih je možno dodati v košarico.
Do nabora izdelkov pride uporabnik s klikom na eno izmed kategorij znotraj orodne vrstice, želeni izdelek pa izbere z neposrednim klikom na »V košarico«. Na posameznem izdelku lahko uporabnik izbira želeno barvo, ter količino izdelka.

NAKUPOVALNA KOŠARICA

V spletni trgovini se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, preko katere lahko uporabnik s klikom na njo kadarkoli pregleda in uredi svoj izbor izdelkov.

ZAKLJUČEK NAKUPA

Uporabnik zaključi nakupovanje v spletni trgovini s klikom na »NAROČILO Z OBVEZNOSTJO PLAČILA« v nakupovalni košarici. Pred oddajo naročila je uporabniku omogočen pregled celotne vsebine naročila z stroški dostave. Na tem mestu uporabnik izbira način plačila in ima možnost podati željo o dodelavi blaga.

Po oddaji naročila uporabnik od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Če uporabnik naročila ne prekliče, gre naročilo v obdelavo. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo izvrši oz. z utemeljenim razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave pokliče uporabnika na njegovo kontaktno telefonsko številko oz. mu piše na kontakten elektronski naslov. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom, od tod naprej kupcem, in ponudnikom je na stopnji potrditve naročila nepreklicno sklenjena.

OPIS TEHNIČNIH SREDSTEV ZA PREPOZNAVANJE IN POPRAVO NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA

Skozi postopek nakupa lahko kupec po korakih spemlja svoje naročilo in osebne podatke. V primeru napačnega vnosa podatkov, lahko le-te spremeni s klikom na gumb »nazaj«. Klik na gumb nazaj vrne postopek nakupa na prejšnji korak. Osebni podatki se lahko spremenijo tudi z klikom na uporabniški račun v zgornjem desnem kotu.

Do pregleda izdelkov v košarici se dostopa z klikom na ikono košarice v zgornjem desnem kotu ali z klikom na gumb »nazaj« na drugem koraku.

V kolikor uporabnik naročila ne želi oddati lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila.

V primeru oddaje naročila bo kupec prejel na svoj elektronski naslov celoten povzetek naročila z vsemi podatki (naročeni izdelki, osebni podatki, opombe).
 
Kolesarski d.o.o.
Matjaž Traven,
direktor
 
Odlične cene
Lahko se zanesete
Varno plačevanje
Plačilo po predračunu
Hitra dostava
Odprema blaga v roku 24 ur
Dolgoletno zaupanje
Z vami od leta 1990
Strokovna pomoč
Skrbimo za nivo znanja